28 juni 2023

Börjessons digitala satsning

Den digitala resan

För oss är det viktigt oavsett hur man väljer att interagera med oss, fysiskt som digitalt, att det känns som Börjessons. Vår webbplats är en viktig del i den digitala satsningen och ambitionen är att erbjuda en smidig användarupplevelse. Vi arbetar för att du ska kunna hitta den mesta informationen du kan tänkas behöva – du ska kunna förvänta dig en kunnig och pålitlig guide på vägen till nästa bil eller tjänst hos oss!


  • Mötesbokning digitalt eller fysiskt.
  • Elbilsguide.
  • Boka provkörningar.
  • Utökad tillgänglighet utanför vanliga öppettider såsom chatt och tillgänglighet vid förfrågningar.
  • Mer information om varje bil med tillhörande kringtjänster och erbjudanden så att man lättare kan ta till sig det hemma och jämföra olika märken och modeller.
  • Self service-lösningar såsom möjligheten att boka service och verkstad online.
  • Kundvårdsprogram – rätt kommunikation och guidning längs med hela ägarlivet med bilen, hela vägen tills det är dags för nästa bil.

Vår digitala satsning är i full gång. Vi tänker erbjuda förstaklassiga upplevelser online vid ett besök hos Börjessons samt engagerande nyhetsbrev som bidrar till ett enklare och trevligt bilägande. Som besökare hos oss kan man förvänta sig att möta kunniga personal i det digitala rummet på samma sätt som i den fysiska bilhallen. Börjessons målsättning är att finnas där våra kunder är för en enklare och smidigare resa - vi finns här för er, oavsett om ni vill interagera med oss fysiskt eller digitalt!